Follow | Dashboard


Hey,welcome to my blog.bla bla bla

Entry | About | Board | Credit


Bye semua.



Syukur alhamdulillah, terima kasih Ya Allah sebab masih bagi aku peluang untuk bernafas harini. :) Semoga hari hari yang akan datang, aku masih diberi peluang untuk bernafas lagi. In Shaa Allah. :')

Jadi, esok semua lebestians dah nak balik asrama dah. Hmm konfem sunyi facebook, twitter bila takde diorang. Jealousnya tengok diorang duk update status malas nak packing barang lah, malas nak balik asrama lah, nak cuti lebih lah. Haih macam-macam kerenah. Tapi tulah yang bestnya duduk asrama. Mula mula memang lah malas nak pergi tapi bila dah sampai, dah jumpa dengan kawan kawan, memang hilang tak ingat apa dah. Duk cerita pasal cuti masing masing. Bestnyaaaaaaaaa. Malangnya, aku tak macam diorang. Tak dapat nak kongsi cerita dengan kawan kawan. :'( 

To be honest, aku masih lagi tak boleh terima yang aku bukan lagi salah seorang Lebestians. Sedih tu memang ada tapi, like I said before, Allah dah aturkan yang terbaik untuk aku. Dah rezeki aku duduk Bidong sampai form 3 je. Nak ke tak kenalah redha. For sure, I will miss them! Really really will miss them. Kadang kadang mari terfikir jugak kan best kalau ada keajaiban. Benda yang disangka berlaku. Maksud aku benda benda yang baik lah, yang positif, yang boleh diterima logik akal. Takde yang mustahil kalau Allah menginginkan sesuatu. Amin amin amin. :')

Jangan sedih bila Allah tak bagi apa yang kita minta. Kadang kadang Allah tak bagi kerana Allah tahu kita tak layak dengan apa yang kita minta. Tapi bukan Allah tak bagi terus, Allah nak bagi yang lebih baik untuk kita.

Yaa. Aku pegang kata kata. Mungkin Allah tak bagi aku untuk dapat apa yang aku nak dalam PMR. Dan mungkin jugak ada hikmah di sebalik perpisahan ini. Yelah, memang lah aku nak graduate dekat Lebest tapi nak buat macam mana. Kita yang merancang tapi Allah yang tentukan semuanya. Allah dah atur yang sebaik baik untuk setiap hambaNya. Kita sebagai hamba kenalah sentiasa taat dengan suruhanNya. Kalau mahukan sesuatu, mintak dengan bersungguh sungguh. In Shaa Allah, Allah akan makbulkan doa kita. D

Semua perkara yang berlaku dulu ada hikmahnya, tak kira la ia berkenaan apa sekali pun. Yakinlah bahawa Allah akan beri sesuatu yang lebih baik dari apa yang kita impikan dulu.
To budak dorm Ainul Mardiyah, secara keseluruhannya memang tahun ni banyak sangat salah faham kan, terutama juniors form 1. I'm sorry okay. Awal awal dulu memang lah saya jahat sebab masa tu kita tak kenal lagi. Masa tu korang boleh tahan lawan cakap senior. Tapi alhamdulillah, lama lama kita okay jugak kan.  Tak kenal maka tak cinta kan. So, sorry for everythings. Tahun depan awak semua dokleh dohla nk tengok senior pendek ni. Lain masa kita jumpa kayy. Kak mila and kak nina pun sama. Thanks sebab banyak tolong saya masa dekat dekat nak PMR. Kak nina lah byang penting, berkat tunjuk ajar kak nina, alhamdulillah akhirnya dapat jugok saya A math. Arigato :) Izzah, lepas ni takdop dohla orang nak makan maggi dengan saya. Kekgi dokleh dohla awak nk story pasal cruchy, cocopie awak tuu. Em, Ana Aina Dini. Tahun depan dokleh dohla awak awak nak buli saya. Jgn buli junior lain dohla tahun depan neh. Jadi senior yg baik mcm sayaaaa. Wkwkwk.

6th batch, start esok sep mu semua dokleh dohla nak tengok muka aku hari hari. Hmm, banyak perkara yang aku akan rindu. Ramai sangat sep mu kalau nak sebut belaka. Dkpe lah dok sebut pun, aku sayang belaka. Aku ingat belaka. Kenangan suka duka kita semua nk hadapi PMR tahun ni, akan aku bawa bersama ke sekolah ku yang baru. Skima nyo ayat. XD Tapi memang aku pegang nape yang aku kata tu. SERIOUS okay. Kenangan kat Angullia, kat Scouts In Seberang Takir, kem dalam dewan, kelas anjal. Woahh, kelas anjal best kali. KEjap situ kejap sini, memang kurus ah. HAHA. Hmm, indahnya masa lepas lepas. I'm hoping for the same in 2013. Sayangggg sep mu. Jangan lupa aku neh. Muahhh muahh. :*
And for the rest lebestians, iloveyou too. Jumpa lagi ada masa okay. Selamanya, selamanya, selamaya Lembah Bidong. :') Jaga diri lah semua.

Buddyz aku yang still stay kat situ, please take good care of yourself. I'll miss you much. ILY.  And Ain Notty, jgn nk notty sangat neh. Sayang awakk. :*

Kbye. Assalamualaikum.



Older post / Newer post